Freitag, 22. November 2013

Sakilar

Asklar Diyarina Hos geldiniz !!!

Durdu zaman!
Bir daha başlamamak üzere durdu gözlerine titrediğimde!

Bıraktım yürümeyi.
Ellerinle görmeye başladığımdan beri
İlerleyemedi ayaklarım bir kez daha.

Nefesinle nefes aldığımdan bu yana
Oksijen fayda etmiyor artık bana.

Ve sesini duyamadığım zamanlar konuşamıyorum!

Zamansız saatlerde yaşıyorum seni.
Sana açılıyor bilinmeyen tüm kapılar
Tanınmayan tüm seslere,
Kulağımı kapıyorum açılan her kapıda.
Sana dönüyor yüreğim ve üşüyorum kapı eşiğinde.

Ağlıyorum.
Ağlıyorum.
Ve yine ağlıyorum saatlerce.
Ama gözümden sadece üç damla gözyaşı dökülüyor..
Sadece üç damla..
Biri benim diğeri senin için.





Kis masali dinle. Adem Gümüşkaya Kis masali sarkisini online dinle. Adem Gümüşkaya Kis masali sarkisini bedava dinle. Adem Gümüşkaya Kis masali sarkisini bedava mp 3 dinle. Adem Gümüşkaya Kis masali sarkisini bedava indir. Adem Gümüşkaya Kis masali sarkisini. Adem Gümüşkaya Kis masali sarkisini dinlemek isteyenler icin.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen